BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

VIDEO: GURU GILA SEKS DENGAN PELAJARNYA



SEORANG guru dari Florida, Amerika Syarikat dijatuhi hukuman penjara selama 22 tahun selepas didapati bersalah melakukan hubungan seks dengan tiga pelajar lelakinya yang berusia 17 tahun.
Jennifer Fichter, 30, dilaporkan berulang kali mengadakan hubungan seks dengan pelajarnya sehingga menyebabkan dia hamil anak salah seorang daripada pelajar terbabit.
Ketika hukuman dijatuhkan, Jennifer menangis teresak-esak sambil berkata kepada ahli keluarganya yang turut hadir pada prosiding kesnya, “Saya benci dengan kesalahan yang telah saya lakukan. Saya tidak berfikir mengenai keluarga saya ketika melakukan perkara itu.
“Kalau boleh saya nak ulang kembali masa dan tidak melakukan perkara yang telah saya lakukan”.
Menurut keterangan mahkamah, Jennifer dilaporkan berhubungan dengan pelajarnya dari tahun 2011 hingga 2014.
Pihak pendakwaraya menegaskan Jennifer harus diberi hukuman setimpal sama seperti hukuman yang dikenakan ke atas guru lelaki jika disabitkan dengan kesalahan serupa.
– MYNEWSHUB.CC
Oleh:  JULIANA JOHAR

0 Komentar untuk "VIDEO: GURU GILA SEKS DENGAN PELAJARNYA"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info