BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Macam tak percaya!!! Sharol (shiro) tinggalkan kariernya



PELAWAK Shahrol (Shiro) tidak berasa kesal meninggalkan karier seninya di Kuala Lumpur dan pulang ke kampung halamannya di Johor sejak Disember tahun lalu.
Sebaliknya kata Shahrol, dia percaya rezeki Allah itu berada di mana-mana dan sebagai manusia biasa dia hanya perlu yakin akan perkara itu.
“Jujur pada awalnya memang saya rasa sayang dan berat hati tetapi saya percaya rezeki itu di tangan Allah dan saya bulatkan hati untuk pulang ke kampung.
“Alhamdulillah banyak perkara baik yang berlaku kepada saya sejak itu dan pelbagai rezeki datang kepada saya dalam pelbagai bentuk.
“Paling jelas adalah masa saya bersama keluarga selain dapat mendekatkan diri dengan peminat di negeri kelahiran saya,” katanya.

Shahrol bersama isteri, Nor Farhanah Syamimi.
Dalam pada itu, Shahrol berkata, salah satu sebab dia pulang ke Johor apabila menerima tawaran sebagai penyampai radio Best FM yang berpengkalan di negeri itu.
“Tiga kali pihak pengurusan Best FM datang ‘merisik’ saya dan akhirnya baru saya membuat keputusan untuk terima kerana saya memang minat dalam bidang penyiaran radio tambahan pernah ada pengalaman sebelum ini.
“Walaupun di Johor Best FM semakin berkembang pesat dan saya lihat inilah peluang untuk saya pulang ke kampung dan berbakti kepada negeri saya sebagai penyampai radio.
“Alhamdulillah setiap minggu waktu saya terisi dengan pelbagai aktiviti berjumpa pendengar dan cakap di mana saya akan datang,” katanya.

Sejak kembali ke kampung halaman Shahrol lebih banyak luangkan masa bersama keluarga.
Shahrol bersiaran menerusi segmen Skuad Pagi Best pada setiap Isnin hingga Jumaat dari pukul 6 pagi hingga 10 pagi.
Sementara itu, Shahrol berkata, dia juga memindahkan syarikat produksinya, Bushido Production ke negeri itu bagi memudahkan kerja-kerja produksi.
“Syarikat saya buat masa ini memberi tumpuan kepada penghasilan video-video viral untuk produk selain agenda kerajaan negeri dalam bentuk santai dan menghiburkan.
“Selain kerja di konti kebanyakan masa saya sekarang dihabiskan menguruskan syarikat selain bersama keluarga,” katanya.
sumber: mstar
0 Komentar untuk "Macam tak percaya!!! Sharol (shiro) tinggalkan kariernya "

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info