BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

VIDEO:Wanita Gergaji Leher Budak Akibat Dengar Suara Halus



CARDIFF – Seorang wanita bertindak gila dengan menggergaji leher dua beradik berusia tujuh tahun dan seorang bayi berusia enam bulan selepas mendakwa mendengar suara menyuruh dia melakukan perbuatan berkenaan.
Wanita itu, Sadie Jenkins, 28, melakukan perbuatan berkenaan ketika kanak-kanak tersebut sedang tidur pada awal pagi.
Tindakannya itu menyebabkan kanak-kanak tersebut menjerit kesakitan dan kedua-dua mereka mempunyai luka melintang sepanjang 6cm di leher. Kanak-kanak yang berusia tujuh tahun itu juga mengalami luka yang teruk.
Sementara Jenkins pula telah mengelar lehernya sendiri. Dia juga berulang kali memberitahu doktor “ia perlu dilakukan’ dan menyatakan mendengar suara berulang kali memintanya menggergaji budak-budak tersebut.
Menurut pendakwaraya, selepas kejadian itu, Jenkins kemudiannya berlagak seperti semuanya normal dan dia turut dilihat di ruang tamu sambil menghidangkan secawan teh kepada seorang wanita.
Jenkins kini dibicarakan di mahkamah. Dia didapati menggunakan dadah jenis amphetamine namun memberitahu mahkamah ketika melakukan perbuatan berkenaan, dia tidak menyedarinya.
Dua kanak-kanak itu berjaya diselamatkan namun terpaksa mendapatkan rawatan yang bersesuaian di hospital. – Mynewshub.cc

0 Komentar untuk "VIDEO:Wanita Gergaji Leher Budak Akibat Dengar Suara Halus"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info