BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

VIDEO: DOKTOR DISIMBAH ASID OLEH 2 LELAKI

asid
NEW DELHI
 - Rakaman video menunjukkan dua lelaki menyimbah asid pada seorang wanita di kawasan pasar yang sibuk di New Delhi. Ia merupakan kejadian terbaru dalam siri serangan ke atas wanita di India, lapor AFP.
Insiden itu berlaku di dalam pasar Rajouri Garden barat Delhi awal pada hari Selasa selepas mangsa yang berusia 30 tahun meninggalkan rumah pada skuter untuk pergi ke hospital berdekatan di mana dia bekerja sebagai doktor, lapor  Press Trust of India.
Rakaman televisyen menunjukkan dua lelaki di motosikal dengan muka mereka ditutup menarik mangsa, yang muka juga dibalut dengan selendang, dan menyimbah asid ke arahnya.
Wanita itu dilaporkan menjerit meminta tolong, namun tidak dipedulikan orang awam.
Bahan asid itu telah hakis separuh daripada mukanya, menurut laman web NDTV saluran berita, sambil menambah bahawa polis telah menganalisis rakaman itu untuk mengenal pasti suspek. Serangan asid telah lama menjadi masalah utama di India.
Ia sering mensasarkan wanita di tempat-tempat awam sebagai satu bentuk dendam yang dikaitkan dengan mas kahwin atau pertikaian tanah atau kemajuan lelaki disekat.
Tetapi mangsa dalam kejadian terbaru ini, memberitahu polis bahawa dia tidak kenal lelaki berkenaan atau mengesyaki sesiapa, menurut NDTV. Anda boleh layari rakaman serangan asid itu dengan klik pautan di bawah.
0 Komentar untuk "VIDEO: DOKTOR DISIMBAH ASID OLEH 2 LELAKI"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info