BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

ALAMAK!! 10 GAMBAR AKSI GHAIRAH MAHASISWA TERSEBAR

Sepuluh keping foto lucah seorang mahasiswi di Malang yang berasal dari Pulau Flores, Semenanjung Nusa Tenggara TImur yang sedang bercinta dengan seorang lelaki berasal dari NTT menjadi topik perbincangan hangat di dunia maya.

Foto tidak senonoh itu pertama kali dimuat naik oleh admin Baliemcenter di laman blog dengan tajuk 'Foto Skandal Mahasiswa Asal NTT (Flores) di Malang'. Foto-foto itu mempunyai kesamaan, diambil secara selfie oleh mahasiswi yang belum diketahui identitinya.

Hingga saat ini, pihak polis masih menyiasat keaslian foto berkenaan termasuk individu yang memuatnaiknya.

"Saya sudah menyiasat Unit PA Polresta Malang, dan masih belum ada laporan berkenaan foto-foto itu. Tapi kita akan terus memantaunya," kata Kabag Humas Polresta Malang, AKP Nunung Anggraeni, Selasa lalu.

Kenyataan yang sama disuarakan oleh Kesatreskrim Polres Malang, AKP Wahyu Hidayat. "Buat masa sekarang, kita sedang menjejaki siapa pemilik laman blog yang memuat naik fot0-foto lucah itu. Pihak yang bertanggungjawab akan didakwa di bawah UU IT Tahun 2008 mengenai Informasi dan Transaksi Elektronik (ITE)," tegasnya.

Sementara itu, foto lucah yang tersebar luas itu mendapat kecaman pedas dari netizen. 
0 Komentar untuk "ALAMAK!! 10 GAMBAR AKSI GHAIRAH MAHASISWA TERSEBAR"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info