BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

jom lihat Fesyen Artis Di Karpet Merah Anugerah Skrin 2015


ANUGERAH Skrin telah menobatkan filem Lelaki Harapan Dunia sebagai Filem Terbaik dan bagi kategori drama pula, ia dimenangi produksi Lorong Kecil Ke Syurga.
Seperti kebiasaan majlis anugerah, fesyen yang digayakan barisan selebriti pastinya mendapat perhatian peminat dan mulalah ramai yang jadi fashion police.
Kalau yang cantik di mata, banyaklah pujian diberikan tapi kalau ada tak kena, habis dikutuknya. Itulah adat menjadi orang popular.. hehe.
Nak tahu gaya artis mana yang win, jom layan koleksi gambar ini! – MYNEWSHUB.CC
ask18
Hos Anugerah Skrin 2015, Awie.
ask17
Pemenang kategori Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem, Sharnaaz Ahmad.
ask15
Nadiya Nisaa
ask14
Eja
ask9
Maya Karin
ask10
Fatiya Latif
ask11
Lisa Surihani dan Yusry Abd Halim.
ask13
Beto Kusyairy
ask8
Izara Aishah
ask7
Nora Danish
ask6
Nazim Othman
ask5
Syafie Naswip dan Sharifah Amani.
ask4
Siti Saleha
ask3
Shaheizy Sam
ask2
Izreen Azminda
ask1
Anuar Zain
ask
Neelofa yang memenangi trofi Pakaian Terbaik ASK 2015.

1 Komentar untuk "jom lihat Fesyen Artis Di Karpet Merah Anugerah Skrin 2015"

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info