BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

ALHAMDULILAH!!!!! Siti Sarah Kini Bertudung

Siti Sarah Bertudung

 Artis terkenal, Siti Sarah tidak berani memberi apa-apa kenyataan terhadap imej terbarunya itu lantaran kerana tahun-tahun sebelum ini penampilan sebegitu sudah menjadi kebiasaan baginya untuk menghormati bulan Ramadhan al-Mubarak.

“Sebenarnya tiap kali bulan Ramadan memang saya lebih selesa berhijab bagi menghormati bulan mulia ini. Malah sudah beberapa tahun saya begini. Tak sangka pula tahun ni ada media yang notis dan bertanyakan hal ini.

“Saya terus terang tak berani dan tak tahu nak cakap dan komen apa tentang imej ini. Ianya memang datang secara semula jadi, bila Ramadan. Jadi saya tak berani nak kata apa bimbang nanti ianya tidak kekal pula bila tamat Ramadan.

“Lagipun berhijab dan menutup aurat ini satu perkara yang besar bukan setakat bertudung tetapi dalam masa yang sama tidak memakai pakaian yang ketat dan singkat, jadi saya tak mahu ianya jadi perkara yang boleh dibuat main-main,” katanya.

Siti Sarah Kini Bertudung

keluarga Siti Sarah

































- See more at: http://katakcomel.my/siti-sarah-kini-bertudung/#sthash.df0TIenO.dpuf

0 Komentar untuk "ALHAMDULILAH!!!!! Siti Sarah Kini Bertudung"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info