BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

USIA 45 TAHUN TAK HALANG NAOMI CAMPBELL UNTUK BOGEL ..(4GAMBAR)



SUPERMODEL antarabangsa, Naomi Campbell telah menampilkan susuk tubuhnya yang menawan dan satu penggambaran terbaru majalah Vouge.
Pada usia 45 tahun, model berkulit gelap itu telah membuktikan bahawa usia bukan faktor utama untuk tidak memiliki susuk tubuh yang menawan seperti wanita muda.


NM
Ternyata kulitnya juga memainkan peranan penting kerana menerusi gambarnya versi hitam putih itu, beliau tampil dengan penuh keyakinan dan bersahaja.
NM1
Jelas pengalaman Naomi yang berkecimpung dalam bidang peragawan itu membuktikan tarafnya sebagai model sememangnya sukar untuk ditandingi.
Sementara itu, model yang baru meningkat naik, Kendall Jenner juga turut mendapat perhatian media selepas tampil dalam sebuah majlis dengan pakaian menjolok mata yang menampakkan buah dada dan punggungnya.
Kendall-Jenner-main
Apa guna pakai baju tapi tonjolkan segala aset? Tapi peduli apa dengan pakaian dia, lumrah sebagai selebriti dan model popular.
Kendall, 19, yang berjaya mendapat perhatian golongan media kini berada di ibu negara Perancis untuk Minggu Fesyen.
Kendall-Jenner-and-Gigi-Hadid (1)
Beliau dilihat pergi untuk menikmati makan malam bersama rakannya, Gigi Hadid dan seorang pereka, Olivier Rousteing. – Agensi/MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "USIA 45 TAHUN TAK HALANG NAOMI CAMPBELL UNTUK BOGEL ..(4GAMBAR)"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info