BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

GEMPAR: TASHA SHILLA TAYANG 'AURAT' TANPA SEGAN SILU ..LIHAT GAMBAR SETERUSNYA PASTI MENGEJUTKAN ANDA SEMUA..



NAMPAKNYA persalinan yang digayakan pelakon Tasha Shilla sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila aktres ini dengan beraninya berpakaian gaun menjolok mata.
Malah ia jelas mendedahkan bahagian perut, paha dan belakang badannya dalam satu majlis perasmian sebuah majalah fesyen dari Perancis yang diadakan di ibu kota, malam Rabu.
Seperti yang sudah dijangka, ramai pengikut Tasha di laman Instagram mula memberikan komen-komen yang tidak menyukai imejnya yang semakin seksi sejak kebelakangan ini.
Seorang pengikutnya, Neesashkri berkata, “MasyaAllah sis bertaubatlah sis pelan-pelan lah berubah. Tutup apa yang perlu ditutup. Tak susah pun.”
Manakala, Zeelaqasehqaisara pula menulis, “Don’t blame the fashion designer.. Blame the people who don’t have a brain to wearing this kind of dress before think.. Hello this is Malaysia, we are not living in Europe life..
TASHA
TASHA1
Sebelum ini, Tasha kerap kali dikaitkan dengan imej seksi melampau selain berani menggayakan bra di muka hadapan sebuah majalah baru-baru ini.
Lepas ini apa lagi fesyen ‘berani’ yang cuba diterokai oleh Tasha ya? – MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "GEMPAR: TASHA SHILLA TAYANG 'AURAT' TANPA SEGAN SILU ..LIHAT GAMBAR SETERUSNYA PASTI MENGEJUTKAN ANDA SEMUA.."

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info