BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

CERITA SEBENAR DISEBALIK ''WANITA'' BERTUDUNG...PASTI MENGEJUTKAN ANDA!!!



MASIH ingat seorang ‘wanita’ yang menjadi sensasi internet apabila gambar wajah ayunya disebarkan menerusi aplikasi WhatsApp sekitar April tahun lepas?
Gambar-gambar itu dijadikan gurauan kerana individu tersebut sebenarnya merupakan seorang lelaki, jika dirujuk pada kad pengenalannya.
Susulan insiden tersebut, ramai yang berminat untuk mengenali lebih lanjut tentang Princess Nur Bidadari atau Nur Sajat hingga popularitinya mula mencanak.
Tak hairanlah, Nur Sajat mempunyai peminat tersendiri malah pengikut Instagramnya mengalahkan sebilangan artis tanah air iaitu lebih 43,000 followers.
Terbaharu, Nur Sajat mengejutkan peminatnya apabila terlibat dalam satu kecelakaan jalanraya dua minggu lalu, sebelum hari raya.
sajat4
Ramai yang mendoakan kesihatan Nur Sajat kembali pulih ekoran kemalangan tersebut, tak kurang juga ia dijadikan bahan untuk menasihati Nur Sajat agar kembali ke pangkal jalan.
sajat5
Ternyata, doa mereka ‘dimakbulkan’ kerana selepas kemalangan tersebut Nur Sajat bertambah ayu jelita mengenakan tudung..!
sajat2sajat3
Susulan itu ada yang mengkritik tindakan Nur Sajat ini namun lebih ramai lagi, memuji kecantikannya yang nampak lebih ayu.
Fullscreen capture 7222015 52114 PM
sajatnasihat sajatnasihat1

1sajatnasihat2
Ada juga yang menghentam kembali mereka yang mengata Nur Sajat dengan memberikan hujah, ianya antara dia dengan Allah Taala.
backupsajat
Apa pun kami berkongsikan cerita ini kerana Nur Sajat adalah sensasi Internet dan mempunyai peminat tersendiri. Mana yang baik dan buruk, pandai-pandailah fikirkan sendiri.
Semoga Allah memberi hidayah kepada kita semua.. – MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "CERITA SEBENAR DISEBALIK ''WANITA'' BERTUDUNG...PASTI MENGEJUTKAN ANDA!!!"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info