BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Tuah Kaki Panjang, Gadis Jadi Sensasi Internet



China – Tuah kaki panjang. Siapa sangka kaki yang panjang berukuran 45 inci menjadikan Dong Lei, 20, terkenal dan kini menjadi model.
Dia yang mempunyai mempunyai ketinggian 5 kaki 11 inci dan mempunyai kaki sepanjang saiz budak berusia tujuh tahun itu juga telah menjadi sensasi internet.
Dong berjaya memukau ramai selepas menyertai satu pertandingan model.
PIC: Are These The Longest Legs Of Any Model In the World
Meskipun ibubapanya menggalakkan dia menjadi guru selepas menamatkan pengajian di universiti, namun Dong memutuskan untuk menyertai pertandingan modeling dan kemudiannya menandatangani perjanjian dengan agensi modeling.
“Saya dapati pekerjaan saya ini menjadikan saya sebagai selebriti internet.
“Saya mahu menikmati kehidupan dengan bekerja. Saya juga kerap terbang ke merata tempat dan ia umpama satu percutian,” katanya.
0 Komentar untuk "Tuah Kaki Panjang, Gadis Jadi Sensasi Internet"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info