BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Rita Rudaini Mengamuk Lagi Dengan Aidil? Kenapa?

Rita Rudaini Mengamuk Lagi Dengan Aidil? Kenapa?|Baca Selanjutnya.


Rita Rudaini Mengamuk Lagi Dengan Aidil? Kenapa?

Apabila Aidil Zafuan mengeluarkan kenyataan bahawa setelah beliau berkahwin dengan isteri muda nya yang baru, kini beliau telah ada suatu tanggungan baru dan tidak mahu membayar tuntutan mutaah yang telah diminta oleh Rita Rudaini yang berjumlah sebanyak RM300,000.



Rita Rudaini membidas lagi, 

"Oh, kalau macam tu,bila dah ada tanggungan lain, tanggungjawab lain harus dilepaskan lah?". Betul ke dia tak mampu sedangkan dalam laman sosialnya selalu dia tunjukkan gambar kereta mewah dia, rumah mewah dia, dan pergi bercuti tempat-tempat mewah? Mutaah ini adalah suatu pembayaran wajib oleh si suami kepada bekas isterinya tanpa alasan yang munasabah!



Tegas Rita Rudaini ketika beliau ditemuramah. Andai itu lah alasannya, maka saya tetap akan pertahankan hak saya dan apa yang sepatutnya menjadi hak saya sebagai seorang perempuan.

Hakim Mahkamah Tinggi Syariah menetapkan 25 Mei ini untuk sambungan perbicaraan tuntutan mengikut seksyen 58 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003. Aidil dan Rita bercerai pada September 2013 di Mahkamah Syariah Seremban. 
0 Komentar untuk "Rita Rudaini Mengamuk Lagi Dengan Aidil? Kenapa?"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info