BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

GILA SEKS:REMAJA LANGGAR PERINTAH LARANGAN SEKS TERHADAP KANAK-KANAK



Seorang remaja yang mengadakan hubungan seks dengan kanak-kanak yang - hanya satu bulan dalam tempoh percubaan bagi kesalahan yang sama dilakukan dengan gadis yang berbeza - adalah pada hari Isnin diletakkan dalam percubaan diselia 21 bulan.

Lee Sze Kiat melakukan terhadap yang mangsa kedua, seorang kenalan beliau sebelum ini telah dipenuhi melalui kawan bersama, kadang-kadang pada September semasa menjalankan khidmat masyarakat untuk sabitan yang awal, The Straits Times melaporkan.

Beliau menjemput ke  rumah seorang budak berusia 13 tahun pada hari berikutnya dan tekanan beliau untuk melakukan hubungan seks dengan dia.

Mahkamah diberitahu bahawa Lee dan mangsa, kedua-dua pelajar sekolah menengah, telah bertemu secara kebetulan di sebuah kelab komuniti berhampiran rumahnya ketika dia datang untuk menghadiri sambutan perayaan pertengahan musim luruh.

Mereka berbual-bual selepas dia telah menyempurnakan obligasi khidmat masyarakat beliau untuk hari itu, dan terus berkomunikasi selepas berpisah cara. Ini membawa kepada Lee melakukan dua kesalahan pada hari berikutnya di flat HDB di Boon Lay, apabila tidak ada orang lain adalah rumah.

 Lee, juga mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki berusia 15 tahun, dalam tempoh 15 bulan. Ia termasuk keadaan seperti 80 jam perkhidmatan masyarakat wajib.

Di bawah syarat-syarat yang dikenakan percubaan pada hari Isnin, Lee, 16, mempunyai untuk melakukan 120 jam dan kekal dalam rumah 10:00-6:00.

0 Komentar untuk "GILA SEKS:REMAJA LANGGAR PERINTAH LARANGAN SEKS TERHADAP KANAK-KANAK"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info