BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Sikap Manja Erin Malik Terhadap Tunangnya Menjadi Perhatian!!!!



    Erin Malik merupakan seorang pelakon baru yang berjinak-jinak dengan dunia lakonan dan mendapat pujian dan sambutan yang menggalakkan daripada peminat dan penghibur tanah air yang lain. Nama sebenar beliau ialah Nur Arina Abdul Malek ,20, dan nama tunang beliau ialah Farriz Fauzy ,30.


   Apa yang hangat diperkatakan sekarang ialah orang ramai melihat Erin menunjukkan ''manja '' beliau di acara Matta Fair. Orang ramai tidak senang melihat gelagat Erin walaupun kedua-duanya sudah pun bertunang.


   Erin berkata, sejak akhir-akhir ini, banyak sekali dugaan mereka hadapi.Lebih-lebih lagi, Erin akan bergelar isteri kepada Farriz 10 Oktber depan. Erin juga berkata, bahawa hubungan mereka tidak ada yang lebih istimewa daripada selebrti-selebrti yang lain.




  Menurut laporan juga Erin dikatakan , tidak menegur sapa teguran oleh penulis ruangan pojok malah bertindak lebih romantik. Namun Erin tidak pernah memberi layanan seperti itu, lebih-lebih lagi orang yang dia kenali.

   Akhir sekali , Erin tidak mahu memperpanjangkan gosip yang melanda terhadap dirinya itu, dan mahu supaya semuanya itu berakhir kerana ingin memberi tumpuan pada perkahwinanya Okber depan.






sumber: mstar online
0 Komentar untuk "Sikap Manja Erin Malik Terhadap Tunangnya Menjadi Perhatian!!!!"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info