BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

KEJAM: Gadis Jepun, 6, ditemui dalam beg plastik Dibunuh Dan Dikerat

Policemen inspect the site (covered with blue sheets) where the dismembered body of a six-year-old Japanese girl Mirei Ikuta was found, who went missing on September 11, in Kobe, western Japan, on September 24, 2014

Mayat seorang gadis Jepun  berusia enam tahun yang  dikerat telah ditemui di beberapa beg plastik berhampiran rumahnya, kata polis semalam. 

Ujian DNA mengesahkan bahagian-bahagian badan adalah milik Mirei Ikuta, yang telah hilang di bandar Jepun barat Kobe pada 11 September, kata polis tempatan. 
Menurut laporan itu, pegawai-pegawai telah menyoal seorang lelaki berusia 47 tahun yang tinggal di berhampiran di tempat kejadian.

Jepun merupakan  salah satu negara di mana kadar jenayah paling rendah di dunia dan jenayah kekerasan yang agak jarang berlaku. Ia bukan sesuatu yang luar biasa untuk kanak-kanak semuda enam berjalan rumah sahaja dari sekolah, malah di bandar-bandar besar. 

Pencarian   telah dilancarkan selepas Mirei tidak pulang ke rumah selama dua minggu lalu, tetapi tiada petunjuk sehingga beberapa beg berbau busuk plastik ditemui dalam belukar hanya 100 meter (ela) dari rumah gadis itu, semalam. 

Ia mengandungi kepala,  tubuh bahagian atas dengan tangan dan kaki, kata jurucakap polis kepada AFP melalui telefon, sambil menambah bahawa beberapa bahagian badan masih belum dijumpai. 

Pakaian dan sandal dipercayai milik gadis itu juga didapati di laman web, katanya.-AFP




0 Komentar untuk "KEJAM: Gadis Jepun, 6, ditemui dalam beg plastik Dibunuh Dan Dikerat "

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info