BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

[VIDEO] Bekas isteri Datuk K melawat Siti Aafiyah, Arif Jiwa dan Datuk Siti Nurhaliza.. Lihat apa terjadi!




[VIDEO] Bekas isteri Datuk K melawat Siti Aafiyah, Arif Jiwa dan Datuk Siti Nurhaliza.. Lihat apa terjadi!
Bekas Isteri Datuk K Melawat Siti Aafiyah, Arif Jiwa dan Datuk Siti Nurhaliza.. Lihat Apa Terjadi!
Selamat datang ke channel HotVids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.
Siti Nurhaliza beritahu keluarganya, rakan dan berpuluh daripada ribuan orang penonton dalam talian yang nama diinspirasikan oleh doa yang didengar oleh Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa apabila di kota suci Mekah semasa melakukan umrah tahun lepas.
Ia diumumkan selepas satu majlis yang menonjolkan ritual-ritual Islam “aqiqah and tahnik”, yang melibatkan tatal rambut bayi, pemberian nama dan bersentuhan memperlahankan makanan manis bagi lelangit bayi baru lahir.
Lebih daripada 10 akaun Instagram palsu diwujudkan dimaksudkan menjadi atas nama anak perempuannya manakala seorang jurusolek sambilan terpaksa meminta maaf kerana berkongsi sekeping gambar baru lahir tanpa persetujuan ibu bapa.
VIDEO BIKIN PANAS
Sila tonton video:
[GAMBAR] Sweetnya! Bekas Isteri Datuk K Ziarah Siti Nurhaliza
Sebenarnya hubungan Datuk Seri Siti Nurhaliza dengan Tengku Zawiyah sudah lama baik dan mengharap para peminat tidak memberikan persepsi negatif lagi terhadap mereka.
Zawiyah telah mengunjungi kediaman penyanyi tersohor itu pada hari ini Ahad (8 April 2018).
Memuat naik sekeping gambar Zawiyah disamping Siti dan bayi, Siti Aafiyah, detik manis itu dikongsi Datuk Siti menerusi laman instagramnya.
“Alhamdullillah.. My pleasure DS Kak Tengku .. Semoga Allah SWT sentiasa merahmati & memberkati kita sekeluarga .. amin ya rabb “
Semenjak melahirkan puteri sulung, Siti Aafiyah Khalid pada 19 Mac lalu, Datuk Seri Siti Nurhaliza tidak putus-putus dikunjungi tetamu daripada pelbagai peringkat yang mahu melihat secara dekat bayinya itu.
Ini termasuklah tetamu diraja, Tengku Puan Pahang, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah yang turut mencemar duli membuat kunjungan ke kediaman penyanyi nombor satu negara tersebut.
Sumber – dharian
0 Komentar untuk "[VIDEO] Bekas isteri Datuk K melawat Siti Aafiyah, Arif Jiwa dan Datuk Siti Nurhaliza.. Lihat apa terjadi!"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info