BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Komen Pedas Siti terhadap Jamal Junos buat anda tergamam

Siti Nurhaliza Tak Terkesan Dengan Sindiran Jamal

SUSULAN ‘kritikan’ Datuk Siti Nurhaliza terhadap isu dirinya bertuala di hadapan Pejabat Setiausaha Kerajaan Selangor (SUK) baru-baru ini, Datuk Jamal Yunos seterusnya ‘membalas’ serangan dengan menyindir penyanyi kesayangan ramai itu.

Menulis pesanan di aplikasi WhatsApp, Jamal memetik Free Malaysia Today berkata, “Pesanan saya kepada Siti, jaga air sendiri yang tidak berapa subur itu atau cari air lain.”
Siti sebelum ini memuat naik gambar di laman Instagram mengenai tindakan Jamal yang hadir ke SUK hanya dengan bertuala bagi membantah masalah gangguan air di negeri tersebut.

Namun begitu, Siti dilihat cukup tenang dan enggan melayani karenah Jamal apabila membalas sindiran itu sebagai membalas twit yang dikepilkan peminatnya dengan berkata, “Takpe dik, biarkan mereka. Kata-kata orang macam ni tak memberi kesan pada saya sebab saya tahu mereka cakap tak guna otak yang Allah SWT kurniakan.”
Siti Nurhaliza Tak Terkesan Dengan Sindiran Jamal
Bagus pendekatan yang diambil oleh Siti, usah dilayan provokasi murahan yang sengaja diciptakan bagi mencetuskan sensasi di kalangan masyarakat.
Semoga Siti terus sukses dengan kerjayanya dan boo layan isu-isu ‘remeh’ yang tidak memberi manfaat buat dirinya. – MYNEWSHUB.CC


kdrt: mynewshub
0 Komentar untuk "Komen Pedas Siti terhadap Jamal Junos buat anda tergamam"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info