BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Jom Kenali Pelakon Filem Dewasa Paling Tua Di Dunia

Shigeo Tokuda (79), yg lahir pada bulan Ogos 1934 menjadi pelakon film p * rno  tertua di Jepun bahkan di dunia. Meskipun datuk dua cucu ini dikenali ribuan orang yang menonton filemnya, tetapi keluarga Tokuda tidak mengetahui Tokuda adalah bintang filem p * rno.

Tokuda merahsiakan daripada isteri dan anaknya bahawa ia telah merakam ratusan video p * rno. Keluarga Tokuda juga tidak tahu apa yang dikerjakan pesara tersebut jika pergi 'kerja' pada pagi hari.

Padahal, Tokuda sangat dikenali para penggemarnya. Tidak hairanlah jika Shigeo Tokuda sekurang-kurangnya membuat sebuah filem p * rno setiap bulan. Tokuda pun kini menjadi bintang genre filem 'p * rno orang tua' alias filem-filem yang dibintangi aktor berusia lanjut "Seluruh ceritanya ada di sana, jadi sangat jelas jenis filem apa itu," kata Tokuda mengingat kejadian dua tahun lalu.

Tetapi, jika anaknya terkejut dengan penemuan tersebut, Tokuda mengaku isterinya tidak terlalu risau mengetahui pekerjaan sambilan Tokuda. "Isteri saya membolehkan saya melakukan apa yang saya inginkan ketika ini kerana saya sudah bersara," katanya. "Dia hanya bimbang dengan kesihatan saya dan mengatakan kepada saya untuk tidak terlalu bekerja keras."

0 Komentar untuk " Jom Kenali Pelakon Filem Dewasa Paling Tua Di Dunia"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info