BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Gambar Dan Latar Belakang Pelaku Bunuh Dan Bakar Budak 5 Tahun

212

Kematian seorang budak perempuan berusia lima tahun, Nesya Nur Azlya masih menjadi tanda tanya sehingga kini. Pihak polis Kalimantan Timur masih belum lagi menangkap mana mana individu yang terlibat dalam pembunuhan tersebut namun sudah menetapkan suspek utaman sebagai pelaku.
Mangsa terakhir kali dilihat saksi dibawa oleh seorang lelaki bernama ijur 45 menaiki motor yang merupakan jiran mangsa sekaligus anak murid mengaji ayah mangsa sendiri.
Setelah menyelidik lebih mendalam bapa mangsa Fathurrahman adalah seorang petinggi di sebuah parti PKS (Partai keadilan sejahtra) di Sangkulirang, Kalimantan Timur.
Sejak kehilangan Nesya Nur Azlya keberadaan ijur tidak dapat di kesan.Pada awalnya ijur ditanya mengaku tidak tahu dimana Nesya berada. Namun, selepas jenazah mangsa ditemukan dalam keadaan mengenaskan keberadaan ijur sudah tidak dapat lagi dikesan telefon bimbit pun dimatikan.
Suspek utama ijur sudah memiliki isteri bahkan cucu yang merupakan kawan rapat mangsa,pada hari kejadian ijur diketahui meminjam motor ayah mangsa.
“Pada hari raya kedua dia sempat meminjam motor pergi selama 1 jam,kemudian balik dan mengembalikan motor,” ujar bapa saudara mangsa.
234
0 Komentar untuk "Gambar Dan Latar Belakang Pelaku Bunuh Dan Bakar Budak 5 Tahun"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info