BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Guru seksi merogol anak murid 13 tahun

b

SEORANG guru wanita di Texas, Amerika Syarikat ditahan pihak polis dan didakwa atas kesalahan melakukan penderaan seksual ke atas seorang pelajar lelakinya, berusia 13 tahun.

Hasil hubungan seks dengan pelajarnya itu, Alexandria Vera, 24, kini sedang hamil.
Alexandria berkata dia mula menjalin hubungan seks dengan pelajarnya itu sejak September lalu.
Mengikut undang-undang Texas, melakukan hubungan seks dengan individu berusia bawah 17 tahun adalah satu kesalahan merogol bawah umur melainkan kedua-duanya mempunyai jarak usia tidak kurang dari tiga tahun di antara satu sama lain.
Alexandria menyerah diri kepada polis dan kini ditahan di Penjara Negeri Montgomery.
Dalam keterangannya Alexandria berkata, ibu bapa pelajar terbabit mengetahui tentang hubungan mereka dan memberikan sokongan.
Menurut Alexandria dia berkenalan dengan pelajar terbabit ketika persekolahan musim panas tahun lalu.
Dia menyifatkan pelajarnya itu sebagai seorang yang nakal dan mengoratnya terlebih dahulu meskipun diminta Alexandria supaya berhenti mengganggunya. – MYNEWSHUB.CC

1 Komentar untuk "Guru seksi merogol anak murid 13 tahun"

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGA BESAR SAYA,INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
ASSALAMU ALAIKUM WR.WB....
Perkenalkan nama saya IBU MASUJI saya sangat berterimah kasih banyak kepada Aki atas bantuanya angka ghoib yang aki berikan kepada yaitu (0345) benar-benar tembus 100%, mohon maaf AKI ini pengalaman saya...waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka jitu...dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar mampus dalam hati kecil saya....dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk ,hingga akhirnya saya di kasih info kepada teman saya untuk menjadi member AKI RANGGONG,dan ternyata angka ritual ghoib yang AKI kirim kepada saya ternyata jitu..akhirnya terbayar hutang saya ini dan akhirnya saya Membeli 8 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalam saya...bagi anda yang mau mencoba angka ghoib dari AKI RANGGONG silahkan hub/sms di nomor ( 085-222-967-279 ) ngak usah ragu-ragu...karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI RANGGONG..salam bahagia...!!!
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUMKAN DI INTERNET…


 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info