BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

6 Foto Dua Sahabat Putus Kepala

Dua remaja maut selepas motosikal dinaiki terbabit kemalangan dekat Kampung Gong Kubur, Permaisuri, di sini, petang tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 5.20 petang itu, dua mangsa berusia 17 tahun yang belum dikenal pasti identitinya dikatakan berkonvoi bersama 28 lagi motosikal lain menuju ke arah Wakaf Tengah di sini.

Difahamkan, kumpulan remaja berkenaan dalam perjalanan pulang daripada berkelah sempena cuti umum dan sebaik tiba di lokasi kejadian, motosikal dinaiki dua mangsa bergesel sesama sendiri sebelum terjatuh ke atas jalan.

Sebaik terjatuh, sebuah kereta Hyundai yang datang dari arah Penarik menuju ke Permaisuri dikatakan gagal membrek lalu merempuh mangsa yang berada di atas jalan.


Kejadian menyebabkan kedua-dua mangsa yang berasal dari Kampung Maras dan Tepoh maut di lokasi kemalangan dengan seorang daripada mangsa putus kepala Manakala seorang lagi pecah di bagian kepala

Dua mangsa adalah calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dari Sekolah Menengah Bukit Guntung dan Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Mizan Zainal Abidin, Kuala Nerus.

Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Elias Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Setiu untuk bedah siasat.

Sumber asal: eberita





0 Komentar untuk "6 Foto Dua Sahabat Putus Kepala"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info