BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Masih ingat kontroversi rumahtangga Datuk Aliff Syukri & Nur Shahida yang dikatakan bergolak, inilah 10 keadaan terkini mereka selepas 1 bulan yang benar-benar mengejutkan dan amat tak disangka-sangka

Ulang tahun kelahiran ke-31 isteri kepada pengusaha produk dan kesihatan kecantikan, Datin Nur Shahida pastinya tidak akan dapat dilupakan, apabila suaminya Datuk Aliff Syukri Terlajak Laris telah mengadakan kejutan majlis sambutan hari jadi buat isteri tercintanya itu.

Menerusi akaun Instagram Aliff majlis tersebut berlangsung meriah dengan dihadiri oleh ahli keluarga, sahabat handai serta rakan artis seperti Akim AF dan selebriti TV, Wak Doyok.


Malah, menerusi gambar yang dikongsi di akaun Instagramnya, Shahida jelas terharu dan pastinya gembira dengan sambutan yang diterimanya.

Pastinya Media Hiburan Online belum terlambat untuk mengucapkan selamat hari lahir buat Shahida, semoga Shahida dilimpahi rezeki berpanjangan serta dikurniakan kebahagiaan bersama keluarga tercinta.










0 Komentar untuk "Masih ingat kontroversi rumahtangga Datuk Aliff Syukri & Nur Shahida yang dikatakan bergolak, inilah 10 keadaan terkini mereka selepas 1 bulan yang benar-benar mengejutkan dan amat tak disangka-sangka"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info