BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Cerita sebenar gadis 18 tahun tiba-tiba kahwin Pakcik 62 tahun

“HINA sangat ke kahwin dengan orang tua”, kata Nur Nasirah Nazri yang berusia 18 tahun dan baharu berkahwin dengan suaminya yang berusia 62 tahun, Ismail Lambak baru-baru ini.

Nur Nasirah membuat komen tesebut susulan gambar-gambar perkahwinannya menjadi viral di Facebook sehingga mendapat komen negatif daripada netizen yang mempersendakan perkahwinan pasangan itu.

“18 tahun gaiisss, 18 tahun. Allahu, rasa pedih menusuk kalbu gaiss. Hahahahaha,” tulis sebuah laman fan page di Facebook yang disertai dengan emoticon gelak ketawa.


Hilang sabar dengan apa yang dituliskan itu, Nur Nasirah, isteri kepada Ismail Lambak, tampil mempersoalkan tindakan laman berkenaan.

“Terima kasih banyaklah ye admin sebab hebohkan perkahwinan saya. Sebenarnya saya kasihan pada admin. Yelah kan, pasal orang muda seperti saya nikah dengan orang tua dijadikan bahan lawak.

“Lawak sangat ke? Sebenarnya lawak atau nak jadi batak? Admin tak pernah ke dengar gosip orang muda kahwin dengan orang tua? Terima kasihlah buat saya jadi hotsuff sekejap.

“By the way, banyaknya pahala awak kan sampai nak mencari dosa? Hal orang sedap saja kita gelak-gelakkan. Tetapi bila ada orang bercerita tentang hal kita, pandai pula nak melenting.

“Hina sangat ke muda kahwin dengan tua? Perkahwinan saya yang sah kot? Bukannya buncit dulu baru nak kahwin,“ katanya.

Menurut Nur Nasirah, dia sebelum ini ambil pendirian untuk berdiam diri, namun disebabkan gambar dia dan suaminya dijadikan bahan jenaka, menyebabkan hilang sabar lalu tampil menegur tindakan sesetengah pihak itu.

Gambar perkahwinan pasangan bahagia ini turut membuatkan selebriti dan pengacara terkenal, Faisal Ismail berkongsikan di ruangan Facebooknya sambil mengucapkan tahniah.

“Tahniah diucapkan kpd Pak Cik Ismail Lambak 62 yang kahwin dengan gadis comel 18 tahun… inilah dinamakan jodoh, jangan jeles-jeles..jadikan inspirasi.. eh?,” katanya di laman Facebooknya.-MYNEWSHUB.CC


1 Komentar untuk "Cerita sebenar gadis 18 tahun tiba-tiba kahwin Pakcik 62 tahun"

Info Bagi Saudara ku yg ada di grup ini Kususnya yg sedang mengalami kesulitan dalam masala Ekonomi,dln…..
Tidak usah bingun ataupun Pusing memekirkan masalah tersebut sebab Saya sudah menemukan orang yg bisah menyelesaikan semua masalah yg saya alami Yaitu eyang,
Beliaulah yg telah membantu Kami sekeluarga terlepas dari penderitaan yg slama ini menimpah keluarga kami,Dulu kami meminjam uang Sama Rentenir sebesar 15 juta dan tentunya kalian tau bahwa meminjam uang sama rentenir pastinya ada bunganya,uang yg kami pinjam selama beberapa tahun tdk bisa kami kembalikan hingga minggu kemarin kami di berikan waktu terakhir tuk mengeng balikan uang yg tlah kami pinjam beserta bunganya sebesar 95juta kalau tdk di kembalikan tepat waktu kami akan berurusan dgan Polisi,
Dan alhamdulillah kami bisa melunasinya sebelum waktu yg di berikan semua ini berkat eyang sunar yg telah memberikan kami bantuan Dan Bagi yg punya masalah seperti kami Silahkan minta bantuan Sama eyang dgn cara telfon beliau DI NOMOR INI 085-298-464-377.
Ini kisa Kami Percaya atau tidak semea terserah Anda Dan maaf atas apa yg saya sampaikan ini karnah saya punya prinsip sebagai manusia kita di takdirkan salin Tolong menolong
Semoga Anda bisa dapat bantuan seperti saya sama eyang sulistyo,,atau klik=//http:roomistana-putih.blogspot.com

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info