BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Ya Allah! Ramai TERKEJUT Dengan Tindakan Adik Hasif Ini Ketika Kebumikan 5 Ahli Keluarganya Ya Allah. Tak Sanggup Nak Tengok.



Mohd Hasif, satu-satunya anak pasangan Mohd Halim Saiman dan Nurul Adilah @ Salaiwati Awang, yang terselamat daripada tragedi mengorbankan lima ahli keluarganya, kelihatan tenang ketika ditemui di rumah neneknya, Teh Jarah Mahmud, siang tadi. 

Namun, pada saat akhir menatap wajah ibu bapa dan tiga kakak kandungnya, Nurul Arifah, 16; Nurul Hidayah Aina, 11 dan Nurul Izzah, 10, sebelum upacara pengkebumian malam tadi, Mohd Hasif, 8, longlai hingga terpaksa dipapah oleh ahli keluarganya. 


Jenazah lima beranak itu selamat disemadikan dalam satu liang di Tanah Perkuburan Islam Kampung Pengkalan Arang, Batu Enam, di sini, jam 1.20 pagi ini, selepas disembahyangkan di Masjid Pengkalan Arang jam 9.35 malam tadi. 

Terdahulu jenazah tiba di masjid berkenaan dengan van jenazah dari Hospital Hulu Terengganu jam 9.20 malam. Teh Jarah, 72, dari Kampung Serdang Baru, Bukit Tunggal, di sini, yang menghidap darah tinggi pengsan ketika menatap kali terakhir jenazah lima beranak itu di masjid berkenaan. 

Keluarga Allahyarham Mohd Halim, 44, dari Kampung Parit Enam, Muar, Johor iaitu bapanya, Samian Somo, 84 dan ibu, Siti Edah Ali, 75, bersama 13 adik-beradik arwah tiba di masjid berkenaan jam 10 malam tadi. Suasana pilu menyelubungi tanah perkuburan berkenaan sepanjang upacara pengkebumian yang dipenuhi lebih 100 ahli keluarga dan rakan Allahyarham.

Mohd Hasif kelihatan sugul dan lesu dalam pelukan ahli keluarganya yang cuba menenangkan murid Sekolah Rendah Islam (SRI) Hira', Klang, Selangor itu. 

Malah, anak bongsu daripada empat beradik itu dilihat beberapa kali menunjuk ke arah keranda ibu bapa dan tiga kakaknya sambil bertanya kepada ahli keluarganya menyebabkan orang ramai yang berada di situ turut sebak dan menitiskan air mata. 

Sementara itu, adik Allahyarham Mohd Halim, Dr Siti Sabariah Damian, 38, berkata, beliau berhasrat memelihara anak saudaranya itu dan meneruskan cita-cita Allahyarham yang mahu melihat anak lelakinya itu menjadi tahfiz.

"Mohd Hasif ketika ini bersekolah di SRI Hira' dan saya berhasrat menukarkannya ke Sekolah Rendah Tahfiz Ibnu Khaldun, Shah Alam, Selangor, bersama-sama dua anak lelaki saya, Abdullah Azam Annur Azalan, 11, dan Abdullah Altaf Addris Azalan, 12, yang turut bersekolah di sana. 

"Arwah mahu anaknya belajar tahfiz dan saya mahu tunaikan hasratnya itu. Sekarang Mohd Hasif sudah boleh membaca al-Quran dan kenal tajwid. Menjadi amalan arwah setiap pagi akan mengaji al-Quran dengan keluarganya," katanya sebak.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 pagi semalam, pemilik syarikat kejuruteraan, Mohd Halim, 44 dan isteri, Nurul Adilah, 39, bersama tiga anak perempuan mereka lemas ketika mandi di Air Terjun Belukar Bukit, Hulu Terengganu. 

Bagaimanapun, Mohd Hasif yang berada di daratan terselamat daripada tragedi itu. Keluarga berkenaan yang tinggal di Bandar Puncak Alam, Kuala Selangor, Selangor, pulang bercuti ke kampung Nurul Adilah di Kampung Serdang Baru, di sini, sejak tiga hari lalu, sebelum ke kawasan air terjun berkenaan kira-kira jam 8 pagi semalam, untuk berkelah.
6 Komentar untuk "Ya Allah! Ramai TERKEJUT Dengan Tindakan Adik Hasif Ini Ketika Kebumikan 5 Ahli Keluarganya Ya Allah. Tak Sanggup Nak Tengok. "

KALAU ANDA MAU TAU INFO TOGEL, KENALKAN NAMA SAYA PAK WARHADIK, KAMI TINGGAL DIKALTIM PEKERJAAN JUAL NASI GORENG, SELAMA KAMI KENAL YANG NAMANYA NYI REKSO SARASWATI NASIB KAMI TIDAK SEPERTI YANG DULUH… KAMI SANGAT BERTERIMA KASIH KEPADA NYI REKSO SARASWATI BERKAT ANGKA YANG DI BERIKANN SAMA BELIAU.DAN ALHAMDULILLAH TEMBUS.DAN KAMI MINTAH ANGKA,4D…


ANGKA NAIK YAITU,DI.
6D.SPORTS,TOTO 5D 6D
SIAPA TAU ANDA SEMUA MAU RASAIN SILAHKAN GABUNG SAMA KAMI,

DAN KAMI BERSUKUR HASIL PASANG TOGEL TGL,07,07,2014…
….
SEMUA HUTANG HUTANG DLM KELUARGA KAMI KINI DPT TERLUNASI ,KAMI PUN BISA MEMBUKA USAHA KEMBALI,WALAUPUN ITU DGN CARA PASANG TOGEL, ITU MERUPAKAN RESKI BAGI KAMI SE- KELUARGA ,JADI YG SERING KALAH DLM PERMAINAN TOGEL HUBUNGI NYI REKSO SARASWATI /SMS KE NMR INI,082322216958—KESUSAHAN ANDA DALAM MAIN
TOGEL DI,JAMIN [5] KALI PUTARAN… NYI REKSO SARASWATI Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada NYI REKSO SARASWATI yang telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau kami sekarang udah hidup tenang..sudah tidak di kejar-kejar hutang…Kami di berikan Angka Ritual Ghoib Dari NYI REKSO SARASWATI yang sangat sangat Jitu 100%…hingga kami sekarang merasa tenang lagi…terima kasih NYI…Jika Anda ada yang merasa kesulitan masalah Nomer Toto apaka 2D.3D.4D.5D.6D.itu semua terserah anda, silahkan HBG ATAU SMS Aja NYI REKSO SARASWATI
…di nmr HP [082322216958]pasti anda akan merasakan apa yg selama ini kami rasakan…Salam Bahagia dan Sukses..!!

DENGAN ANGKA GOIB ,ATAU ANGKA RITUAL// ANGKA MAHLUK HALUS….
KLIK DISINI
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam

Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak,JUNAIDI. Dari,MEDANG. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib Seperti Saya coba hubungi nomor hp AKI SOLEH JAFFAR katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi dan saya menceritakan semuanya, tentang keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya AKI SOLEH JAFFAR saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib AKI SOLEH JAFFAR bagi yang berminat hubungi AKI SOLEH JAFFAR di nomor ini: 0853 7778 3331 atau silahkan dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaib hasil ritual dari beliau Ternyata Bener Terbukti Hasilnya terima kasih.

atau klik KLIK TOGEL LISTA MANIA


























Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak,JUNAIDI. Dari,MEDANG. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib Seperti Saya coba hubungi nomor hp AKI SOLEH JAFFAR katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi dan saya menceritakan semuanya, tentang keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya AKI SOLEH JAFFAR saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib AKI SOLEH JAFFAR bagi yang berminat hubungi AKI SOLEH JAFFAR di nomor ini: 0853 7778 3331 atau silahkan dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaib hasil ritual dari beliau Ternyata Bener Terbukti Hasilnya terima kasih.
atau klik KLIK TOGEL LISTA MANIA

kami sekeluarga tak lupa mengucapkan puji syukur kepada ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
berikan 4 angka 2760 alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi AKI SOLEH,,di no (((082-313-336-747)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 275
juta, wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam bermain togel

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
tapi tidak ada satupun yang berhasil..







Solusi yang tepat jangan anda putus asah....AKI SOLEH akan membantu
anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB:
butuh angka togel 2D 3D 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub: AKI SOLEH DI NO: (((082-313-336-747)))






KLIK DISINI BOCORAN TOGEL HARI INI




angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/



angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/



angka GHOIB; malaysia



angka GHOIB; toto magnum 4D/5D/6D/



angka GHOIB; laos











Saya PAK SUKIMAN POULUS seorang TKI Malaysia
saya pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa. apa lagi dengan keadaan susah..
gaji itupun buat biaya anak sekolah di kampung sedangkan hutang banyak sama majikan
kebetulan saya buka-bukan internet mendapatkan nomor MBAH SUTAR ROJAK
katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui permainan ANGKA TOGEL
dengan keadaan susah, terpaksa saya hubungi dan minta angka TOGEL GHAIB kepada MBAH SUTAR dan
angka yang di berikan selama 2X yaitu TOTO 6D DAN SGP 4D ternyata betul-betul tembus 100%
alhamdulillah saya di bayar 100ribu ringgit malaysia.
awalnya saya sempat tdk percaya dan saya kira ini hanyala mimpi
karna selama 4tahun saya di malaysia baru kali ini saya lihat uang ringgit sebanyak ini.
inilah kisa nyata dari saya.. sebagai TKI di negri Orang memang sangat-sangat susah
oleh karna itu saya sampaikan kepada teman2,saudara2 di indo maupun di luar negeri
apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah
MBAH bisa membantu meringankan masalah anda melalui ANGKA TOGEL GHAIBNYA yg penting anda yakin .
isya alah MBAH SUTAR pasti membantu kalian semua. bagi anda yang betul2 mau dibantu dan betul2 yakin sama MBAH SUTAR
silahkan anda hubungi MBAH SUTAR di NOMOR PRIBADI beliau di 0853-4288-2547 .
silahkan hubungi MBAH SUTAR ROJAK untuk MEMBUKTIKANNYA ......










KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.
Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*angka ritual gaib singapura

*angka ritual gaib hongkong

*angka ritual gaib malyaisia

*angka ritual gaib sidney

*angka ritual gaib kuda lari.

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info