BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

TAK SANGKA !!! INGATKAN PENAT BELAJAR..RUPA-RUPANYA PENAT...BER***TUT

Keseronokan seorang remaja wanita ketagin menonton video lucah menyebabkan dirinya terjerumus kelembah maksiat.

Gadis comel yang masih berumur 13 tahun itu sanggup di tiduri oleh abang-abang kelas sekolahnya termasuk penjawat awam sejak awal tahun lepas.


Tanpa memikirkan risiko ke atas diri gadis kecil ini rela di bawa kemana saja janji nafsunya di puaskan oleh lelaki yang membawanya,walaupu kadang dengan seorang lelaki yang baru di kenalinya melalui laman media sosial.

Apa yang pelik adalah gadis kecil itu juga bangga menceritakan pengalamannya kepada rekan sekolahnya,sebelum aktiviti sumbang itu terbongkar si ibu kerap melihat anaknya itu selalu nampak letih setiap kali pulang kerumah baik dari sekolah mahupun keluar rumah dengan alasan lain.

Si ibu yang mengesyaki anaknya itu membuat siasatan mulai dari pada guru guru yang mengajar di sekolah anaknya,di kemudian ibunya mendapati anaknya selalu ponteng sejak julai lalu.

Sejak di ugut oleh ibunya si anak kemudian mengaku dan menceritakan semuanya pada ibunya termasuk tidur dengan 7 lelaki dalam masa yang sama.

Pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Johor Bahru, Manayi Ibrahim berkata, perkara itu telah dirujuk kepada pihak polis dan JKM untuk tindakan susulan berikutan mangsa di bawah umur.
“Bagi menyelamatkan gadis berkenaan, kami terpaksa menahannya selama 30 hari di pusat perlindungan JKM mengikut Seksyen 46 (2) (bb) Akta Kanak-Kanak bagi membantu menjalankan siasatan.

“Selepas dirujuk ke mahkamah, remaja berkenaan diarahkan menjalani perintah tahanan sementara selama tiga tahun di Batu Gajah, Perak dan dia akan dihantar ke sana hujung bulan ini untuk proses pemulihan.


1 Komentar untuk "TAK SANGKA !!! INGATKAN PENAT BELAJAR..RUPA-RUPANYA PENAT...BER***TUT"

Saya pendatang baru di blog ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada MBAH KUNTORO karna berkat bantuan Nomor togel 4D yang MBAH KUNTORO berikan ternyata benar2 tembus, saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan MBAH KUNTORO,Awalnya saya kurang yakin dengan angka yang MBAH berikan, Tapi ternyata alhamdulillah saya menang 4D, Sudah berapa banyak peramal yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan hutang-hutang saya bertambah banyak,kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya ini semua berkat bantuan MBAH KUNTORO, Bagi teman-teman penggila kupon putih yang tidak pernah merasakan kemenangan 4D silahkan hubungi MBAH KUNTORO di 085-242-222-796 dan angka yang di berikan MBAH dalam 7X putaran ini tidak pernah meleset,anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti hanya MBAH KUNTORO yang menjamin 100% kemenangan.Kalau mau bukti hubungi sekarang...!!!


**** BELIAU JUGA BISA MEMBERIKAN SOLUSI LAIN SEPERTI: ***
1.PESUGIHAN
2.JUAL TUYUL
3.JUAL KERIS

...MBAH KUNTORO...
NOMOR TELPON : 085 242 222 796

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info