BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Jom lihat 9 gambar Banglo mewah Linda Onn Berharga 7 Juta

FUYOOO…!!! 9 Gambar Banglo Mewah Berharga RM 7 Juta Milik LINDA ONN Yang Pastinya Buat Anda Kata ‘ WOW ‘…!!!

SAYA sendiri masih tidak percaya ini semua suatu kenyataan,” tutur Linda Onn membuka pintu bicara mengenai kediaman barunya di Setiahills yang terletak di Bukit Indah, Ampang.
Bangl0 dua tingkat dengan keluasan termasuk tanah yang mencecah 8,000 kaki persegi (743 meter persegi) yang terletak di pinggir kawasan metr0p0litan Kuala Lumpur serta bersebelahan dengan Bandar Baru Ampang dan Ampang Jaya itu sebenarnya merupakan salah satu daripada 45 buah bangl0 berk0nsep res0rt atau vila spa Bali.
eefe
Merupakan sebuah kawasan perumahan elit dan eksklusif dengan kawalan keselamatan 24 jam, Setiahills yang dibangunkan oleh syarikat pemaju hartanah terbesar di Malaysia, SP Setia itu dibina dengan pelbagai reka bentuk. Harga setiap bangl0 tersebut pula mencecah antara RM2.2 hingga RM3.6 juta (tetapi kini b0leh mencapai harga RM7 juta!!!).
“Diperkenalkan dengan Setiahills 0leh se0rang kawan, mula-mula saya langsung tidak berminat untuk membeli rumah di sini sebab harganya yang agak tinggi,” akui Linda, 32.
Sekadar menyebut harga kediaman yang baru didudukinya kira-kira sebulan itu dalam lingkungan jutaan ringgit, penyampai radi0 p0pular yang kini bertugas dengan stesen Sinar FM itu menyambung bicara, “Namun, apabila mengkaji semula bajet, Linda pun terima ini (pembelian bangl0 tersebut) sebagai satu tanggungjawab baru. Justeru, Linda terima cabaran dengan membelinya untuk dijadikan aset terbaru.”
efesf
Bersatu dengan alam
Dek0rasi ruangan dalaman bangl0 Linda itu sebenarnya sama sahaja seperti bangl0 lain yang dilengkapi dengan ruang tamu, ruang makan dan dapur. Namun, apabila bahagian belakang bangl0 itu bersatu dengan alam sekitar, keluasan dan keselesaannya mampu membuatkan em0si bebas daripada segala tekanan hidup.
Buktinya kawasan belakang bangl0 itu betul-betul menghadap bukit yang menghijau. Kedudukan bangl0 ini pula agak istimewa berbanding bangl0-bangl0 berhampiran kerana ia terletak di l0t hujung yang menyuntik ciri eksklusif yang ekstra.
fefse
ffef
0 Komentar untuk "Jom lihat 9 gambar Banglo mewah Linda Onn Berharga 7 Juta"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info