BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Penyanyi dangdut Iwan yang terkenal suatu ketika dulu..inilah wajah isteri terbarunya buat semua anda terpersona

Bekaih penyanyi dangdut, Iwan la nih telahpun lebih kughang 5 tahun berhijrah dan berdakwah, la nih dia ngaku dirinya semakin tenang dalam kehidupan seharian.

Iwan la nih aktif dengan kumpulan tablighnya namun tak teruih beghenti menyanyi sebaliknya masih dok menerima tawaran nyanyian tapi la nih lebih berunsoqkan ketuhanan dalam senikata dan bait lirik.

Ni komen Iwan: sumber: utusan cheq mempunyai aihaih agama sejak belasan tahun lagi hasil bimbingan guru atau ustat yang penah mencurahkan ilmu pengetahuan kepada cheq.

Cuma dahulu masa dah dok ada di persada seni hiburan tempatan, agak lalai mengamalkannya sehingga alpa kepada-Nya. la nih, cheq aman dengan rutin kehidupan harian yang ditempuhi sejak berhijrah.

Tapi cinta terhadap muzik dangdut tak penah pudaq dan akan teruih mendendangkannya, cheq masih dok lagi belajaq ilmu akhirat dengan mengikuti kumpulan ni.

Jom layan sekejap lagu paling hit Iwan - Yang Sedang Sedang Saja


Ia berkonsepkan perkongsian, segala ilmu dikongsi bersama selagi ia masih dok di jalan yang luruih. Bermastautin dari satu tempat ke satu tempat memberi peluang kepada cheq untuk mengetahui budaya dan tradisi setempat.

Kumpulan tabligh cheq cuba try test untuk menyelami cara depa semuga mudah untuk didekati, ni merupakan gambaq terkini Iwan dan jugak keluarganya.






Sumber: Toknek
0 Komentar untuk "Penyanyi dangdut Iwan yang terkenal suatu ketika dulu..inilah wajah isteri terbarunya buat semua anda terpersona"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info