BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

kejam!!! lelaki mabuk bunuh bayi berumur 14minggu


SKYLAR Cowan Gallagher baru berusia 14 minggu apabila bayi itu diletakkan di bawah penjagaan bapanya, Stephen Gallagher, yang ketika itu sangat mabuk.
Malah Gallagher juga turut kencing dalam tangki ikan tanpa disedarinya.
Bagaimanapun keesokan harinya, bayi malang itu ditemui meninggal dunia dengan badan tertiarap di atas permaidani di rumah mereka di Newcastle.
Gallagher pula, yang baru sedar dari mabuk, tidak mengetahui apa yang berlaku kepada bayi tersebut.
Ketika kejadian, ibu bayi itu, Angela Cowan keluar bersama rakan-rakannya dan kemudian tertidur di rumah salah seorang rakan mereka.
Angela hanya pulang ke rumah pada pukul 5 pagi dan ketika itu dia sudah terlewat kerana bayi tersebut sudah tidak bernyawa.
Polis membuat kesimpulan bahawa Gallagher telah mengangkat bayi berkenaan dari katilnya ke atas permaidani untuk menukar lampin anaknya.
Malangnya kerana mabuk, dia terus terlelap menyebabkan bayi tersebut dibiarkan begitu sahaja, malah lampinnya juga tidak sempat ditukar.
Gallagher kemudiannya dihadapkan ke mahkamah dan didakwa kerana menyebabkan kematian seorang bayi.
Dia mengaku salah atas tuduhan berkenaan dan telah dihukum penjara 32 bulan. – MYNEWSHUB.CC
1 Komentar untuk "kejam!!! lelaki mabuk bunuh bayi berumur 14minggu"

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info