BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Gara-gara terlalu cantik, gadis ini telah popular di media sosial China

Kembali Cantik Setelah Ditinggalkan Kekasih….dan Mendapat Gelaran Terlalu Cantik Untuk Dipandang
Gara-gara terlalu cantik, gadis ini telah popular di media sosial China. Beberapa imej mengejutkan seorang gadis berusia 15 tahun yang menjalani pembedahan plastik melampau kini terkenal di media sosial di China.
Remaja yang berasal dari wilayah Henan itu mempunyai wajah yang cukup pelik sehingga dilabelkan “terlalu cantik untuk dipandang”.
Namanya telah menjadi terkenal tanpa diduga, namanya disebut seluruh china dan mereka mengiktirafkan sebagai gadis cantik.
Dia yang menggunakan nama Lee Hee Danae dan dilahirkan pada Mei 1999 itu mempunyai kira-kira 400,000 pengikut di laman sosial Weibo.

Gara-gara terlalu cantik, salah satu gambar gadis bawah umur itu mendapat lebih 24,000 `like’ di portal Tencent di China.

Menurut satu sumber, gadis cantik itu menjalani sejumlah prosedur pembedahan plastik hanya untuk menambat hati bekas kekasihnya kembali.
Gara-gara Terlalu Cantik
Pembedahan plastik merupakan pembedahan dengan tujuan untuk perubatan dan pemulihan yang dibenarkan.
Contohnya seperti, pembedahan untuk mulut yang sumbing atau pembedahan untuk menampal kulit yang melecur.
Pemakaian gigi palsu, rambut palsu, mata palsu dan sebagainya dibenarkan untuk tujuan menutup kecacatan. Pembedahan ini juga bertujuan yang untuk kecantikan seperti memancungkan hidung, membesarkan mata dan sebagainya.

0 Komentar untuk "Gara-gara terlalu cantik, gadis ini telah popular di media sosial China"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info