BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

PUNCA SEBENAR!!! PELAJAR TING 5 DIROGOL DAN DIBUNUH SANGAT MENYEDIHKAN


GEORGETOWN – Pelajar perempuan Tingkatan Lima, yang ditemui mati di rumah keluarganya di Teluk Kumbar dekat sini semalam, telah dirogol sebelum dibunuh teman lelakinya.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, Datuk Zakaria Ahmad berkata suspek berusia 20 tahun itu memberitahu polis dia melakukan perbuatan itu akibat cemburu kerana pelajar itu mempunyai teman lelaki lain.
“Lelaki itu yang bekerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah sekolah di Bayan Lepas, mempunyai kunci pendua rumah mangsa dan dipercayai masuk ke dalam rumah itu kira-kira 6 pagi semalam.
“Ketika itu, pelajar perempuan berkenaan tinggal bersendirian kerana ibu bapanya pulang ke rumah neneknya di Bayan Lepas. Polis sedang siasat bagaimana lelaki itu mendapatkan kunci pendua rumah berkenaan,” katanya pada sidang berita di sini, hari ini.

Mayat Pelajar Perempuan Ditemui Dengan Kesan Kelar Di Leher

Mayat Intan Suraya Mawardi, 17, pelajar sebuah sekolah menengah di Teluk Kumbar ditemui dalam keadaan terbaring dan berselimut di atas katil oleh bapanya, yang pulang ke rumah pada 7.30 malam.
Zakaria berkata lelaki itu, yang mempunyai rekod jenayah berkaitan dadah, ditahan di Teluk Kumbar kira-kira dua jam selepas penemuan mayat pelajar itu dan mengaku telah membunuh mangsa.
Beliau berkata lelaki itu juga menunjukkan kepada polis tempat dia membuang pisau yang didakwa digunakan untuk membunuh mangsa, iaitu dalam sebuah lubang di kawasan pencawang elektrik sekolah tempat dia bekerja.
“Polis menemui dua bilah pisau yang dibungkus dalam anak tudung putih yang terdapat kesan darah dipercayai milik mangsa dan siasatan mendapati senjata itu diambil di rumah mangsa. Polis turut menemui semula telefon bimbit mangsa yang dibuang di kawasan tempat kerja suspek itu,” katanya.
Menurutnya siasatan mendapati lelaki itu, yang mengenali mangsa sejak awal tahun ini, masuk ke dalam rumah pelajar itu untuk membunuh teman wanitanya kerana marah dan cemburu.
“Mangsa dipercayai dibunuh antara tujuh dan lapan jam sebelum mayatnya ditemui,”katanya.
Zakaria berkata ujian air kencing mendapati lelaki itu negatif dadah dan dia kini direman tujuh hari bagi membantu siasatan.
Jenazah pelajar perempuan itu dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Masjid Sungai Batu kira-kira 5 petang ini.
Dalam perkembangan lain, Zakaria berkata orang awam menemui mayat seorang lelaki dipercayai rakyat asing dengan beberapa kesan kecederaan di kepala dan badan di Jalan Kongsi 5, Sungai Bakap di Nibong Tebal dekat sini pada 10.40 pagi semalam.
Mayat lelaki itu, yang hanya berseluar panjang, dipercayai dibunuh di tempat lain sebelum dibuang di tepi jalan itu dan ditutup dengan selimut.
“Lelaki berusia lewat 20-an itu mati akibat kecederaan parah di kepala dipercayai dihentak dengan batu. Tiada sebarang dokumen ditemui,” katanya.
Beliau meminta orang ramai yang kehilangan kenalan atau pekerja dan mempunyai maklumat berhubung kejadian itu supaya menghubungi balai polis berdekatan. – BERNAMA
1 Komentar untuk "PUNCA SEBENAR!!! PELAJAR TING 5 DIROGOL DAN DIBUNUH SANGAT MENYEDIHKAN"

Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak Kusniadi. Dari Bogor. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib coba hubungi nomor hp MBAH JEJE TRIJAYA katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi MBAH JEJE TRIJAYA, dan saya menceritakan semuanya, tenteng keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya MBAH JEJE TRIJAYA,saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib MBAH JEJE TRIJAYA bagi yang berminat hubungi MBAH JEJE TRIJAYA di nomor ini: 0823 3737 6471 dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaibnya demih allah demi tuhan...ini kisah nyata dari saya,terima kasih.

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info