BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

BUNUH ''KEKASIH'' KERANA LAYAN LELAKI LAIN ATAS KATIL

SEORANG pondon yang juga seorang pelacur dipukul hingga mati oleh `suaminya’ selepas lelaki berkenaan mendapati dia sedang mengadakan hubungan seks dengan pelanggannya di rumah mereka di London.
Pondan terbabit, Vanessa Santillan, dibunuh oleh Joaquin Gomez-Hernandez, 24, dalam satu kes cemburu.
Dalam kejadian berkenaan, Joaquin dikatakan telah memukul kepala dan leher mangsa sebelum keluar dari rumah. Dia kemudiannya mengunjungi pusat pelacuran dan mendapatkan khidmat dua orang pelacur.
Susulan itu Joaquin telah didakwa di mahkamah, namun dia menafikan membunuh pondan terbabit dan menuduh pelanggan Vanessa yang membunuhnya.
Dalam perbicaraan kes bunuh itu, mahkamah dimaklumkan bahawa Vanessa mengawal hidup Joaquin dan lelaki itu yang merupakan seorang penganggur kerap meminta wang daripadanya.
Pendakwaraya, Brendan Finucane QC ketika memberitahu mahkamah berkata, pada hari kejadian, Joaquin telah masuk ke dalam bilik di mana Vanessa dan pelanggannya sedang melakukan hubungan seks.
“Ketika Joaquin merenung Vanessa, mangsa membalas semula renungan itu seolah-olah memberitahu tertuduh supaya tidak menganggunya,’’ katanya.
Tertuduh, ujarnya, telah keluar dari rumah menuju ke pusat hiburan dan rakan-rakannya yang menemui Joaquin memberitahu lelaki itu membawa wang beberapa helai wang kertas dan mukanya juga terdapat kesan calar.
Perbicaraan bersambung. – MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "BUNUH ''KEKASIH'' KERANA LAYAN LELAKI LAIN ATAS KATIL"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info