BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

KANTOI!!! LELAKI GILA SEKS!! RAKAM BAWAH SKIRT..APA BERLAKU SETERUSNYA?? LIHAT VIDEO INI..



AKSI licik seorang lelaki yang bertindak merakam bawah skirt wanita di sebuah kompleks beli belah berjaya dibongkar apabila rakaman CCTV menunjukkan dia melakukan aksi terkutuk terbabit.
Menerusi video berdurasi 2 minit yang dimuat naik di laman Facebook Friends of Barisan Nasional, kejadian dilaporkan berlaku di kompleks beli belah Publika, Dutamas.
Lelaki 40-an terbabit dilihat membawa sebuah beg dan berkeliaran di kawasan berkenaan yang sesak dengan orang ramai untuk mencari mangsa.
Modus operandi yang digunakan lelaki itu adalah dengan menyembunyikan kamera di dalam beg galas yang dibawanya, sebelum mendekati suspek untuk merakam video.
Dalam kejadian tersebut, lelaki miang itu dilihat mendekati beberapa orang gadis, sebelum bertindak mengekori seorang wanita berbaju hitam dari arah belakang untuk merakam bawah skirt, selain gambar wanita terbabit.
Kepada golongan wanita di luar sana, anda dinasihatkan supaya berhati-hati dan sebaiknya jangan mengenakan skirt yang pendek kerana dikhuatiri anda mungkin mangsa seterusnya lelaki miang ini. – MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "KANTOI!!! LELAKI GILA SEKS!! RAKAM BAWAH SKIRT..APA BERLAKU SETERUSNYA?? LIHAT VIDEO INI.."

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info