BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Trend Kepit Coca Cola Di Buah Dada Asalnya Adalah Gurauan



TREND tangkap gambar botol minuman Coca Cola yang dikepit di buah dada yang kiniviral sebenarnya adalah untuk gurauan semata-mata.
Pencetus kepada trend ini, model Gemma Jaxx dan Danny Frost menyatakan pada asalnya mereka lakukan perbuatan itu hanyalah untuk gurauan serta mahu menyindir kempen-kempen lain yang tidak mendatangkan faedah.
Walau bagaimanapun, tindakan mereka berdua mendapat perhatian dan galakan daripada orang ramai yang mula melakukan perkara yang sama bertujuan untuk memberi kesedaran tentang kanser payudara.
2952C31500000578-3109079-image-a-83_1433331804045
Meskipun ada yang mendakwa tindakan mereka itu tidak sensitif terhadap pesakit kanser payudara yang sudah kehilangan aset tersebut, pencetus trend ini menyatakan mereka tidak ada niat untuk menyentuh isu kanser.
Namun, pengikut kepada trend ini sendiri yang beranggapan bahawa usaha itu adalah satu kempen kesedaran bagi mencegah penyakit kanser.
Jadi, daripada ianya viral tanpa tujuan berfaedah, lebih baik ianya viral dengan tujuan untuk menyampaikan kesedaran kepada orang ramai.
Menerusi satu kenyataan yang dibuat, kempen ini mampu selamatkan sekurang-kurangnya satu individu untuk mencegah penyakit kanser.
Mereka yang mengambil bahagian berkemungkinan dapat merasai ‘sesuatu’ di sekitar buah dada mereka ketika melakukan cabaran ini.
Selain itu, kempen ini juga adalah untuk mencegah dan bukan untuk mengubati pesakit yang sudah menghidap penyakit kanser ini.
Ini adalah usaha awal yang boleh diambil supaya penghidap dapat merawat penyakit itu seawal mungkin supaya ia tidak menjadi lebih kritikal.
Di samping itu, sebuah kajian yang dilakukan oleh sumber tentang kempen ini sama ada memberi kesedaran atau tidak, 70% daripada responden bersetuju bahawa kempen ini mampu memberi kesedaran kepada orang ramai.
Jadi sudah terbukti bahawa kempen ini bukanlah kempen ‘bodoh’ yang tidak mendatangkan faedah tetapi ianya mampu menyelamatkan sekurang-kurangnya satu nyawa.
Votes
Cuma dinasihatkan orang Malaysia yang melakukannya janganlah dedah pada umum terutamanya orang Islam, nanti isu lain pula wujud.
– MYNEWSHUB.CC
1 Komentar untuk "Trend Kepit Coca Cola Di Buah Dada Asalnya Adalah Gurauan"

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada AKY WIJOYO yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama AKY WIJOYO dan dengan senang hati AKY WIJOYO mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi AKY WIJOYO semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi AKY WIJOYO DI 0823=4666=8257 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama AKY WIJOYO terima kasih.

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info