BocorLagi

Blog Informasi Dan Hiburan Terkini!

loading...

Isteri Robbie Williams berbogel Depan Pembantu Peribadi????



PENYANYI Robbie Williams dan isterinya, Ayda Field telah disaman oleh bekas pembantu peribadi mereka, Gilles De Bonfilhs di atas dakwaan melakukan gangguan seksual terhadap mangsa sepanjang dirinya berkhidmat dengan pasangan terbabit.
Isteri Robbie didakwa sering berbogel di hadapan Gilles dan sering memintanya memberi komen berkaitan saiz badannya selain berkongsi kehidupan seksnya bersama Robbie.
Walau bagaimanapun, peguam bela Robbie menafi sekeras-kerasnya dakwaan tersebut kerana tiada sebarang bukti jelas dan nyata yang dapat memperkuatkan tuduhan bekas pembantu tersebut dan akan melawan perkara itu di mahkamah.
Gilles bekerja dengan pasangan terbabit bermula Oktober tahun lalu sehingga Januari lalu, menfailkan saman terhadap kedua-dua Robbie dan isteri walaupun tiada sebarang dakwaan khusus yang dinyatakan dalam tuntutan saman itu.
Bekas pembantu berusia 41 tahun itu juga mendakwa dia dipecat secara tiba-tiba oleh Robbie yang didakwa telah melanggar kontrak perjanjian kerjanya. – MYNEWSHUB.CC
0 Komentar untuk "Isteri Robbie Williams berbogel Depan Pembantu Peribadi????"

 
Copyright © 2014 BocorLagi - All Rights Reserved
Template By Catatan Info